2012. március 18., vasárnap

Szülinapos lett a futótársam!

A napokban lett egy éves a cipőm, egy ehhez hasonló az én cipellőm is.
Meg kell tudakolnom, hogy mennyit bírnak, meddig védik a lábaimat, mert 99%-ban aszfalt(betyár)on futok. Nagyjából 1200 km lehet benne, nem tudom biztosan, mert nem pontos a km vezetésem (sajnos volt, ami kimaradt, de nagyságrendben itt lehetek). Ma még este tettem bele 12 km-t, pár perccel több, mint egy óra alatt. A finom levegő, a sötét és a jó zene könnyed, suhanós, vigyorgós futást eredményezett! Hát azt kell mondanom, rendesen feltöltődtem!

Majdnem elfelejtettem mondani, új élménnyel lettem gazdagabb a hétvégén. Unokatestvérem zumbát oktat és meglátogattam az óráján. Betipegtem kis balerinacipőmben, normál utcai ruházatban, hogy majd leülök a sarokban és passzívan élvezem a zenét és a látványt, erre azt mondták, hogy hogyképzelem. Kerítettek pólót, gatyót, cipőt és rávettek egy kis popórázásra :-)!
Felhívnám a figyelmet az oktató mögött mozgó, fekete szerelésben táncoló hölgyre. Annyira szeretnék ilyen nyitott lenni majd ennyi idős koromban....hmmmm. (Természetesen ezt a felvételt netről vadásztam, nem most hétvégén készült.)



Vissza kicsit a futáshoz....erre ma nagyon beindultam... Szabó Eszter előadásában is királyos, de nem találtam elég jó minőségben, így most be kell érni az eredetivel, jajdekáááár :D:D:D!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése