2012. március 22., csütörtök

Snassz péntek

A mai napra mozgásilag Bodyrock (BR)-ot terveztem. A februári csellendzsből ez az utolsó előtti, néhány gyakorlatot módosítottam, mert jobb az úgy nekem. Bemelegítésnek kezdtem ugrókötelezéssel, 2x3 30/10re állítottam órámat, és páros láb, jobb láb, bal láb kombinációból ment 2 sorozat.

Majd 17x 30/10re állítottam az órámat....

1./ Fekvőtámasz, B kézre támaszkodik, test jobbra kifordul (T fekvőtámasz) --10
2./ Guggol, nyújtott láb oldalra emel (váltva) --12
3./ Kitörés ugrás lábcserével --28
4./ Mellhez húzás --12
5./ B oldalra kitörés, B vállon a 6os (csomag máfél literes ásványvíz) --13
6./ J oldalra kitörés, J vállon a 6os --14
7./ Fekvőtámasz, J kéz érinti B vállat, váltva --12
8./ 6os mellnél, J láb kitörés előre, J oldalra fordulás --8
9./ Jumping Jack ugrás terpeszbe, tenyér földet érint --20
10./Láb széken megemelve, fekvőtámasz --13
11./Mountain climbers --60
12./Tricepsz széken --23
13./Plank tart 
14./PLANK (J) oldalra kifordulás tart.
15./PLANK (B) oldalra kifordulás tart
16./tricepsz széken --18
17./kitörés hátra, vissza terpesz guggolásba --10

A végére maradt egy kis hasalás hasazás. Köszönöm Angelocska!


Nem hagytam el a nyújtást sem.

Zabos túrógombóc készült napközben, hozzá reszelt alma került natur joghurtba, hogy a tunkololás élménye se maradjon el!

Így készült:


25 dkg túró
5 dkg zabpehely (nem egész)
1 tojás
pici só

alma
natur joghurt

Összegyúr, pihentet 1 órát, vizet forral (megsóz), gombócot gömbölyít, pár perc alatt kifőz, serpenyőben pirított zabpehely és mandulaforgács keverékébe hemperget. Almát lereszel, joghurttal összekutyul. Megfelezi és vacsorára is ezt nassolja. Elégedett! :-)



2 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Egyszer korábban készítettem már zabbal, de az minden volt, csak túrógombóc nem.Ez most más recept, más arányokkal és nagyszerűen működött.Szerintem simán tudnám naponta enni.:)

      Törlés