2012. március 9., péntek

Jó lesz még valamire....

A mai etap BR. Megnéztem, elsőre tetszett, sőt nagyon tetszett, a végére (miután megcsináltam)...hát kicsit csalódtam. Egy próbát majd még megér, mert vannak kifejezetten húzós részei is. Vagyis lehetnének....legközelebb kicsit kombinálom, átvariálom és jó lesz ez még ínségesebb napokra.:-)



12x20/10
plank, páros lábbal J bokához ugrik, középre, B-hoz
fekvőtámasz, J lábujj és B tenyér összeérint

12x20/10
lebegőugrás, 6os fej fölé kiemel
kitörés ugrással lábcsere kirúgás előre

9x50/10
plank, láb valamin emelve, J lábujj földet érint, csere
ülés, csigolyákon gördülve talp magasba nyom, felállás (nekem nem jött be)
plank, láb valamin emelve, J lábujj földet érint, csere


guggolás terpeszben mélyre, feláll 6os kinyom fej fölé (15)
fekvőtámasz, B kézre támaszkodik, test jobbra kifordul (T fekvőtámasz) (10)
fekvés ugira, 6os J oldalon, középre kiemel, Bra letesz, (10-10)
mellhez húzás saját eszközzel (megpakolt hűtőtáska :-) )(30)
mélyguggolás, 6os mellnél tart
B vállon 6os kitörés előre (15) felejtős, térdemet kicsinálja, vagy nagyon rosszul csinálok valamit....
J vállon 6os kitörés előre (15)

Nyújtás előtt, levezetésnek :) ismét Angelocska súlyzós hasizom gyaxiját csináltam.


Ma is legyen valami mjúzik? Legyen!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése