2012. március 19., hétfő

Csak 2x10 perc....

Ennyi fért bele a mai estébe, de nagyon jól esett! Egy régebbi BR videót készítettem elő, ami nem tűnt első blikkre keménynek, de aztán már nem bántam, hogy közeledek a 10. perc végéhez. Ütős...vagy most valami újat mondtam?:-) Fogtam az órámat, beállítottam 10 x 0/60-ra, így nagyjából tudtam, hogy mennyinél tartok percenként. Az én számom 58 lett.


Ez volt az első 10 perc, a másodiknál 50 mp munka után hagytam 10 mp pihenőt.....:D:D:D! A második körre teljesen kifacsaródtam, látszik is a számokon (és érzem a végtagjaimon is).

1./ oldalra kicsúsztat a nyújtva a B láb, a J hajlít, B kéz a talajon, ugrással kéz-láb csere (51, 47)
2./ felülés, hajlított térd ölel, lapocka és a lábak végig a levegőben (32, 28)
3./ terpesz -zár végig alacsonyan tartva a feneket (45, 39)
4./ oldal lebegőülés J (33,27)
5./ oldal lebegőülés B( 33,26)

A végére még valami....nem mondom, jól nyomják a srácok....és most konkrétan nem is Madonnára gondoltam :-)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése