2012. március 24., szombat

21!

Ennyi km-t futottam ma délután. Bevillant a fejembe és nem hagyott nyugodni. Egy éve futottam az első félmaratonomat, egyik felejthetetlen élményem maradt. Teljesen nulláról kezdve, 7 hónapos futómúlttal vittem véghez. Irtó büszke vagyok rá. Idén nem érek rá, hogy az adott napon megismételjem, viszont terveztem, hogy valamikor mostanában ismét rákészülök kicsit és lefutom. Háááát a rákészülés, a klasszikus, az elmaradt, de eszméletlen az az érzés, hogy olyan edzettségi állapotban vagyok, hogy, ha elhatározom és tudok annyi időt rá szakítani, akkor egyszerűen képes vagyok lefutni megállás nélkül 21 km-t.


Szóval most kösz, jól vagyok!


2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Hogyan folyik nálad egy félmaratonra történő felkészülés? Mint veroca-nál, gyűjtöd a heti 30-40-45 km-eket?

    Köszi,
    Angelocska

    VálaszTörlés
  2. Szia Angelocska!

    Saját koncepció alapján, mert néztem edzésterveket, de nem akarózott se sprintelni, se dombot futni. Szóval mentem a fejem után és figyeltem magam, hogy hogy veszem az akadályokat. Úgy készültem, hogy futottam heti 3-szor, abból az egyik mindig több volt, mint 10 km, a többi 10 körül. Ez ment egész télen, -10 fokban, esőben, fagyott úton (na az az igazi kihívás) és 1-2 hetente növeltem a hosszú távolságát.
    Figyeltem a testem jelzéseit, fáj-e valamilyen testrészem a hosszú után, csípő, térd, ilyesmi.Ha igen, akkor következő hosszúkor nem növeltem a távot, ha nem, akkor 1-2 km-rel többet mentem következő alkalommal.

    Ezt a 21et úgy futottam, hogy pár hónapja volt egy 15 km-em, a többi 11-12 hetek óta.
    Tavaly a versenyen futottam életemben először 20km felett, az utolsó 2km 195m :-) már eléggé lassan fogyott el. De most esett le a tantusz, hogy 1 km-rel kevesebbet mentem, mint kellett volna....már mindegy, az utolsó 2km tegnap is nehéz volt, mert dombtetőn lakunk.:-)

    Remélem, tudtam segíteni (talán végre nem csak Te nekem----eszméletlen a súlyzós hasizmos erősítőd)!

    Üdv,
    Ági

    VálaszTörlés