2012. március 13., kedd

Hadd szóljon!!!

10 km ment ma. Murphy, hogy bármilyen irányba futok, a szél csak szembe fúj! Viszont egy réteg lekerült fentről, pár fok és a nacit is egy könnyebbre cserélem. Az arcomat sütötte a nap, juppié, jön a jó idő!



Este nem bírtam magammal, annyian dícsérték Zuzanna videoját, hogy kerestem magamnak bő negyed órát, aztán gondoltam hadd szóljon!!!! Szeretek jól aludni, szerintem ma este fogok is. 16:29 volt az időm, kettlebell helyett használtam a bevált 6osaimat. Nem gondolom, hogy utoljára csináltam, annak ellenére, hogy nem igazán szeretem a time challenge-eket. A nagy sietségben könnyen veszhet a minőség.




Talán említettem, hogy szeretem a kihívásokat. Ma estére is adódott egy. Nutellával töltött, illetve meggyes, szilvás gombócot készítettem a gyerekeknek. Malacka, a hős, helyett Ági a hős, mert egy falatot sem evett belőle, pedig nagy kedvence. 
Helyette megmutatom a reggelimet. Az is van olyan finom, mint azok a kerek golyók! Na! Mondom. Nem nagy szám, de szeretem. 1 adag zabpehely, 1 adag másfeles tej, 1 adag víz, lassan megfőzöm, tetejére az kerül, ami épp van. Nekem pl.  fagyasztott piros gyümölcsök, banán vagy alma szokott, mikor mi.

(saját fotó, bezony, egész jól sikerült)


Ehhez pedig tényleg nem tennék hozzá semmit, egyszerűen csak hadd szóljon:










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése