2012. március 16., péntek

Ollóztam


A tegnapi nappal vannak elmaradásaim, de csak a naplózással. Nézelődtem a neten és olyan gyakorlatokra bukkantam, amelyek nagyon megtetszettek. Összeraktam őket egy olyan sorrendbe, amit jónak láttam és egy igen pofás izzasztó negyedóra kerekedett belőle. 3 kör ment belőlük 50/10.

1./ plank, szőnyeg J oldalán mind2 láb, átugrás B oldalra, J-ra, B-ra,  majd J láb áttesz J oldalra, fekvőtámasz, B hozzázár, B láb áttesz B oldalra fekvőtámasz (5,4,4)











2./ hídtartás, J lábbal érint B boka, csere (26, 24, 22)



3./ fekvőtámasz, kifordul J-ra B tenyéren támasz, érinti J cipőorrot (B nyújtva marad!) (8, 8, 7)


 4./ SURFER EXERCISE  hasonfekvés,talpra ugrás úgy, hogy terpeszállás, J láb kicsit előrébb van, mint a bal, felugrás levegőbe, hasra vág, guggolásba ugrik másik oldalra (12,11,12)


 5./ fekvőtámasz, has letesz a földre, gurul, lebegőülés  (6,6,5)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése