2012. március 1., csütörtök

Az első....

...mert valahol el kell kezdeni az írást. Az eredeti terv, hogy ezt a blogot edzésnaplóként szeretném vezetni, aztán majd meglátjuk mire lesz időm, energiám.
Akkor a mai nap. 2 hetes családilag benyalt influenzaszerűség után 10 km futás. Szeretek futni, de nem volt ez mindig így. Sőt, nagyon nem. Másfél éve viszont megyek. Teljesen magamtól, teljesen nulláról. A teljesen magamtól persze csak részben igaz, mert sokat olvastam neten a hogyanokról és mikéntekről. Mentem, csináltam, belelendültem és bő fél év alatt eljutottam az első teljesített félmaratonomig. Mostanság pedig már elképzelhetetlen, hogy ne induljak neki, ha van egy szabad órám és belülről jön a hang MENJ, INDULJ MÁÁÁÁR!!!!



Mára ennyi, szép estét!
Ági

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése