2012. június 4., hétfő

Variációk 1 témára, 4 ütemben

Pihenőnap után a testem szinte éhezik a kidöglesztés után. Gondolkodtam, mi is az a gyakorlat, ami időszűkében is hatásos, izzasztó, fárasztó, purcantó, egy szóval ami pont nekem való. Dolgoztassa meg a felsőtestemet, ugribugrival a szívem jöjjön ki a helyéből, nem baj, ha a combomat is kicsit érzem és ha még a hasizmaim is megmoccannának, az már igazán csúcs lenne!  1 órám volt cakompakk a kitalálásra, megvalósításra és hogy ismét emberek közé mehessek. Összekaptam magam és el is készültem időre. Szeretem, ha terv szerint mennek a dolgok.


Fajtánként 20, így lesz meg a 100 db 4 ütemű! Közöttük felüdülésnek 20 guggolásból felugrás (segítsetek, ez a lebegőugrás?).
  1. Guggol-2-szer PLANK-be ugrik-fekvőtámasz-guggol-felugrás térdhúzással
  2. Guggolásból felugrás, fenék mélyen a bokánál, mert hajlamos az ember nem teljesen leengedni a fenekét
  3. 4 ütemű dive bomber-rel, PLANK inkább 'A'alakú legyen, innen tud indulni a dive
  4. Guggolásból felugrás, fenék mélyen a bokánál
  5. PLANK J láb húz J vállhoz-kinyújt vissza hátra-B vállhoz húz-fekvőtámasz-felugrás
  6. Guggolásból felugrás, fenék mélyen a bokánál
  7. Oldal PLANK-B cipőorr B tenyér érint oldalra-vissza-felsőtest előtt előre ugyanez-PLANK-fekvőtámasz-felugrás
  8. Guggolásból felugrás, fenék mélyen a bokánál
  9. 4 ütemű mountain climber (1-2-3-4)-fekvőtámasz-guggol-felugrik 
  10. Guggolásból felugrás, fenék mélyen a bokánál 

  1. Hanyattfekvés, háton gördüléssel felállás (lehetőleg 1 lábbal), lábemelés váltott lábbal, gördülés vissza (10)
  2. Két kézzel tart egy 5 kg súlyzó, térd hajlítva lebegőülés, B-ra törzzsel elfordul, J-ra , középen súly bokához érint (ez számít 1-nek) (20)
  3. Hanyattfekvés páros láb felfelé tol (30)
  4. Lebegőülés (40)
  5. PLANK tart, remegés plusz 30 mp



2 megjegyzés:

  1. Ettől gyönyörűűűűű, vagyis majd holnap megmondom, hogy gyönyörű-e.
    Nem volt normális, aki kitalálta!:D Nem időre mentem, hanem hogy helyesen csináljam. A vége felé már csak 2-3 db-ot tudtam egyben csinálni. Van hova fejlődnöm.

    VálaszTörlés