2012. június 21., csütörtök

Van egy órád?

50-et csináltam minden gyakorlatból, nem volt szempont, hogy új gyakorlatba akkor kezdjek bele, ha az előzőt befejeztem, sőt....
Sokáig tartott, rövidebb idejű pihenőkkel érdemes lenne megcsinálni még egyszer, mikor már nincs ilyen gatyarohasztó hőség.
Az első rész inkább felsőtestre ment, a második inkább deréktól lefelé. Jó volt ez így, átmozgattam mindenem.

- super girl fekvőtámasz










0:50-től részeges csirke 

guggolás, plank, könyök plank, plank, guggolás, felugrás levegőben terpesszel

- 4kézlábra ereszkedünk, J láb felemel magasra hátra, mielőtt visszatennénk, átfordulunk rák állásba (has alatt), de a lábat továbbra sem tesszük le, hanem megérintjük a B kézzel









- hanyattfekvés, felülés, felnyomás rákállásba, J kéz B cipőorr érint

- terpeszállás, 2 rugó, majd ugrás 180 fokos fordulattal 






- pendulum

- dead man 0:30-tól (volt olyan 10-es, amikor fekvésben törzset is emeltem)

- guggolás J oldal plank-be kiugrás, vissza középre guggolásba, majd B oldali plank-be is, ez számít 1-nek

                                  

- terpeszállás, rugó, majd J láb rézsút hátralép, B marad hajlítva, vissza rugó terpeszben, másik oldal, ez számít 1-nek



2 megjegyzés:

  1. Lehet úgy is csinálni egy nehéznek tűnő sort, hogy könnyű legyen és lehet egy látszólag könnyűt úgy lezúzni, hogy alig győzd kivárni a végét.

    Szeretném még megcsinálni majd később ezt a sorozatot, ennek mennie kell bőven órán belül, ha nincs ilyen erőtkivevő időjárás.

    VálaszTörlés