2012. június 23., szombat

Csak egyszerűen

Tegnap este még sehol nem voltam mozgásilag, takarítástól, nagybevásárlástól, ásványvíz cipekedéstől, kutyamozgatástól eltekintve. Ez nem az, amit klasszikus értelemben mozgásnak hívok.

Szarakodik a netem, most látom, hogy csomó mindent írtam már, itt viszont nem látom.
Szóval akkor röviden, nem írom újra.(morcos szmájli)

Köszönet Angelocskának, hogy felhívta erre az új ZWOW-ra a figyelmemet, mostanában már nem is nagyon nézegettem, hogy mit művelt Z, mert csak felnyomta az agyamat. Mondjuk lehet, hogy az én elvárásaim túl magasak.
Sok bonyolultság nincs ebben az edzésben, dehát tudjuk, hogy sokszor az egyszerűségben rejlik a titok. Meg a számokban, a 23 az én kedvencem!:-)



Legközelebb menni fog 3 kör is, és el kell hinnem, hogy nem kell annyira sajnálni magam, gondolok arra, hogy a 100 guggolás első körben 2 részletben ment, aztán rájöttem, a 2. körnél, hogy ha 20 percen belül szeretném befejezni, akkor nincs részletezés. Ment, simaliba. Csak el kell hinnem, hogy meg tudom csinálni.
Jó volt ez az edzés, mondjuk mostanság szeretem ezt a típust, hogy valamiből x+n darabot minél gyorsabban...

Többek között ezt is hallgattam edzés közben:


2 megjegyzés:

  1. Nekem 17 perc lett kereken, de én azt hittem ,meghalok. Nehéz volt utána a spinning. És közben arra gondoltam, hogy olyan csípőt akarok, mint amilyen neked van :D A legrosszabb az 50 burpee mindkét körben, valami iszonyatos érzés volt. De most te mennyi idő alatt nyomtad akkor le a két kört?

    magamra állítottam a ventillátort, másképp nem ment volna.

    Meg a mai képeid nélkül sem :) fotóztam hasat... nem kockás most épp, de azért lapos és jól érzem magam a bőrömben.

    VálaszTörlés
  2. 19 perc lett a két kör, néhány részidőt mértem, hogy tudjam mennyire kell belehúznom a végén. Ennek is örültem, mert a combom az olyan, hogy erősebbnek látszik, mint amilyen valójában, hehe.

    Én hasam sem olyan, mint pár hete, de nekem az a tudat, hogy tud olyan is lenni (magamhoz képest kockás :D), ha akarom...szóval jó érzés. Sokkal fontosabb a kiegyensúlyozottság és az egészség, mint a kockás has.

    VálaszTörlés