2013. február 5., kedd

Türelemre...

...intem magam. Megint mindent akarok. Sokat futni és azt nem lassan, rövideket és gyorsakat, közben erősödni, húzódzkodni és HIIT-ezni, súlyzózni és saját testsúlyozni, kötelemen szórakozni, lazítani (pihenni) és lazulni (nyújtani), rudazni is jó lenne, jógázni, falat mászni áááááá. Meg a földre visszahuppanni.

Futás volt ma, egy almával és egy kis túróval, nem mertem teljes éhgyomorra (és csak kicsivel több, mint 5 óra alvással). 11 km 55 perc. A végén egy sprinttel.


Hazaértem, nem bírtam magammal, fel voltam dobva (fogalmam sincs mitől), nyomtam egy jó tempójú zenét  (tegnapi Joss Stone- Karma) és ugrottam a kötelemre. 
Ment 1 percig csimpaszkodva páros térd húz mellhez/vállhoz, onnan nyújt ki magasba, térd visszahúz mellhez, majd leenged. Zenére GYORSAN, a végére alig tudtam tartani a tempót, de iszonyat jó volt. (órákkal utána írom...régen éreztem már, hogy frankón meg tudtam dolgoztatni a hasizmomat, valszeg a tempó tette)

Kicsi pihi, utána 2x5 páros térd húz J/B vállhoz fenékbillentéssel. Igyekeztem a J vállhoz a B térdet közelíteni, keresztbe...húú ez is (ki)ütött. Így jött ki 1 órára az edzés.

Nem tudok betelni vele, minden hangulatomhoz találok nála jó zenét.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése