2013. február 13., szerda

Édességmámorban...

10 km hajszálpontosan. Tegnap, nehezített körülmények között (hóesésben, szélfújással, 0 fokban, pocsolyakerüléssel, szűz hóban, állandó koncentrálással) 50 percen belül. Éhgyomorra. Nem vagyok elégedetlen. 










Ez így talán kompenzálja az előtte esti merényletemet, amit akkor követtem el, mikor rávetettem magam a tepsire, amiben  2 napi köleses, mákos, almás sütim várta, hogy hűljön. Nem volt rá ideje, bepusziltam az egészet :DDD.



Este még becsülettel megcsináltam a napi penzumomat is. Nem ment jól. El is szállt a délelőtti nagy megelégedettségem.

Hát:

Húzódzkodás tenyér kifelé néz (3x6) SEGÍTSÉGGEL 
Vízszintes húzódzkodás 3x8
Fűrészelés 3x6 (5 kg) 

Váll:

Oldalra emelés 3x6 (5 kg)
Nyakból magastartásba nyomás 3x6 (5 kg)

Ééééés, nesze neked teszkós fánk, nem fognak a gyerekek megkapni farsangra. Egyik anyuka a Kicsi osztályából írt,  ha nem süt valaki fánkot, akkor vesznek. Bevállaltam, igaz még soha nem készítettem, de itt volt az ideje. 
Tegnap próbasütés volt, a tesztelők azt mondták vállalható.... :)))) Saját alanatúr baracklekvárral ettük. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése