2012. szeptember 2., vasárnap

30 másodszor...

...és három a magyar igazság....(mármint 33 harmadszor:D...de ezt csak megelőlegezem és reménykedem).
A végén szenvedtem, mint a kutya, sőt másfél óra utántól már kezdtem. Levontam a tanulságot, az hogy képes vagyok lefutni egyszer, hááát az nem sokat jelent. Dehát mit várjak magamtól, 3 napja nem láttam a futócipőmet, az utóbbi két hétben számolatlanul ettem a kajzersmarnikat és a rántott húsokat, sült krumplival.

Okés, futottam hegyre fel, völgybe le --- kétszer is meggondolja az ember, hogy lefelé fusson-e, mert fel is kell onnan jönni!

Túráztunk, egyedül is mentem sietősen, gyerekekkel, kutyával is ráérősen.

Egyedül túra, itt épp ejtőzés a hegytetőn
Sok mindent csináltam aktívan, játszótéren gyerek voltam és rudaztam is kicsit,  jajjde hiányzik!

Remélem mindenki látja, hogy a képeken
vigyorgok, mint a tejbetök:)
Felmásztam egy kötélhálón magasba 2000 m fölött,  mindenkire ráláttam (erre különösen büszke vagyok, mert olyan de olyan tériszonyom van....), amit le akarok gyűrni, mert falat, sziklát  mászni enélkül nem tudok megtanulni. Hiába, sok tervem van még!

És pihentem, ejtőztem sokat....

Fotóztam, fűbe feküdtünk, meg lepkét kergettünk a csajokkal..., életünkben először nyári boboztunk, kár, hogy nem készült róla kép.

Kajahegyek.... sonka, a bauernhofos, fehér szélű :), sajt, de nem ám a lájtos fajtából, hanem tiroli, zsíros, sokáig érlelt, kenyérrel, sőt vajjal. És kávéztam, nem is keveset.

2 kiló plusszal értem haza, igaz, hogy már nem látja a mérleg, de basszus én érzem, hogy plötty vagyok, mintha benyomnám a combomon a bőrt, hájat és nem pattan ám vissza, mint rég, mikor feszesnek gondoltam, hanem szépen lassan megy vissza. Úgyhogy újra igazolódott az elképzelésem, nekem BR-féle erősítés és futás kombó, amitől jól érzem magam (futás volt, erősítés nem igazán).

Még egy tanulság a napra, ha nem akarom végigszenvedni, akkor be kell fejeznem a spontán hosszú futásokat, hús zöldség ebéddel egyenesen kibírhatatlan a harmincx kilóméter.

Ma volt az első löket, ez a mennyiségű mozgás, futás már nagyon kellett testemnek-lelkemnek!

1. A képek alapján ugyanolyan csini vagy, mint voltál:) Nagyon szép helyen jártatok, látom (olvasom) jókat ettél és remélem pihentél is jó sokat!

2. Jaj de jó! :) Ez a húzódzkodós fotó a kedvencem. Facebook profilkép :D Üdv itthon! Alig vártalak!

3. Sajnálom, hogy sok kép nem lett annyira jó, mert tűzött a nap most az egyszer (télen-nyáron 8 fok esővel, ezt tartogatja nekünk x+n év óta Ausztria), de nem bánom, nem is az a lényeg.:)

Vissza kell most már lendülnöm a hétköznapokba, érzem, kell az edzés, de olyan furcsa, az agyam néha blokkol, mintha nem enegdne útnak pl futni, közben a közérzetemnek meg annyira kell(ene) a mozgás. Amilyen sz@r volt a futás tegnap, annyira élvezem ma, hogy sajog minden porcikám.

4. Én ezt mért csak most látom? Feltünt, hogy van egy fekete bejegyzésed, rányomtam és jéééé! Nagyon szép helyeken jártatok! Egyébként a hosszútávfutás erősítés nélkül huplikat és plötyi testet csinálhat, főleg, ha nyugodt a tempó. A tested kínjában az izmaidat égeti...

5. Az izmaim tuti fogytak az utóbbi pár hétben, 54 voltam a napokban, viszont hájam az bezzeg van...jájjjjj, porciónkontroll az én bajom :))))