2012. szeptember 20., csütörtök

Aki leány éjjel...

...az másnap kösse fel a szoknyáját, álljon neki rendesen edzeni, még akkor is, ha erőfeszítéseket kell tennie, hogy a szemét nyitott állapotban tartsa. :)



Futás vagy BR??? Hezitáltam, majd kis idő múlva az előbbi mellett döntöttem, mert meg akartam tudni, lehet-e futás közben aludni. Nekem asszem sikerült. Aztán a bal térdembe nyilalló fájdalom felébresztett. Így  mentem alig 10 km-t. :(

Kérem vissza az eredeti térdemet, azt ami nem kezd el nyikorogva 5 km magasságában fájdogálni. Vagy döntse el, fájjon úgy, hogy neki se tudjak indulni, vagy ne fájjon nekem semennyire. Ezt a köztes állapotot ... kösz, nem kérem!

Most már örülök, hogy elmentem, mert ez is kell, szenvedve is végigcsinálni, mentálisan is erősödni, nem feladni, halkan megbeszélni magammal, hogy nem érdekel semmi, csak hazaérni.(beérni a célba). Aztán itthon lehet sajnálni magam kicsit, sebet nyalogatni, és megveregetni a vállamat, hogy ügyes voltam. (fáradtan hangosan gondolkodni...hát érdekes...)

Nincs semmi kapcsolódás, csak ma tök véletlenül hallottam a 4 ütemet:), aztán most ahogy újra meghallgattam itthon, tovább kattintottam, hallgattam más zenéket is tőle, szerintem végig a fülig ért a szám.
Egyik:





2 megjegyzés:

  1. Lehet futás közben aludni... én akkor tettem, mikor megpróbáltam leszokni a kávéról.

    A térdedre vigyázz :( most rengeteget kapott... ne erőltesd! Nekem is egy kis itt-ott nyikorgással kezdődött, de utána, hajjaj.. :( inkább pihenj most, mint hogy utána hónapokig szenvedj és ez visszavessen. Legközelebb Bodyrock!:)

    VálaszTörlés
  2. Igenis!!!:)(köszönöm a tanácsot és a figyelmed, jól esik)

    Akkor mára keresek egy BR-ot, talán a rehab-ot átszabom térdkímélőre, a térdemet meg szabira küldöm egy időre (brühühü):(.

    VálaszTörlés