2012. szeptember 27., csütörtök

Feszített a tempó....

... de nem hagyom, hogy kibabráljon velem, keresem a lukakat, ahová valami mozgásfélét be lehet nyomni. Ma is találtam bő egy órát, vagyis azt gondoltam, majd egy telefon kicsit faragott az időmből. Így lett 10 km körül. Fogjuk rá, hogy nagyjából elment, egynek jó volt. 

Betonos futás volt, pár száz méterig éreztem is kicsit a térdemet, aztán ilyenkor jön a beszélgetés magammal  minthogy:
- Olyan, mintha érezném.
-Ááádehogy!
-Dede, mintha kicsit fájdogálna..
-Hülyeség nem fájhat....

Na, ekkor szólók közbe én! Nem pánikolsz (jajjjnemár megint a rohadt térdem), az nem segít, hanem, ha nem jó, akkor próbáljunk változtatni (csak a futásról beszélek, nem másról), lassítsak, vagy gyorsítsak (ez múltkor bevált), a lábfejemet kicsit befelé fordítsam, megnyújtsam a lépést, vagy emeljem a sarkam, mindegy, csak valami. Teljesen véletlenül hátrébb húztam az egész felsőtestem és voltnincs fájdalom. Ennyi. 

Hazaértem, maradt 10 percem egy zuhanyra hajmosással, ebben már benne van 5 perc utazás a suliig. Újra megbeszéljük, mi is a jobb, izzadtan, csapzottan megjelenni a suliban, hogy kérem a gyerekeket, vagy mégiscsak emberek közé mennék, tehát rohamzuhany, viszont akkor tuti elkések, szúrós szemek, hogy már megint 5 perccel később mentem a gyerekért. Szívem szerint első verzió, mert gyakorolnom kell, hogy bizonyos témákban ne érdekeljen mások véleménye, de addigra már a fürdő felé rohantam.

Elkéstem, szúrós szemek, ahogy előre tudtam, de nem érdekel, futottam 10 km-t. 1 óra jó érzés egy kis ejnyebejnyéért cserébe, nekem megérte.:)

Rétes nincs, tészta van, ha túrós, akkor majdnem mindegy (de csak majdnem)



10 megjegyzés:

  1. Na ezt most jól megkívántattad velem:) Mármint a túrós tésztát:)

    VálaszTörlés
  2. Futni kell előtte egy órát, máris jöhet a túrós tészta. Sok-sok túróval, tetején görög joghurttal, ami teljesen tejföl állagú, szerintem egyébként az is, csak a joghurt jobban hangzik. (este fél 11 van, de simán be tudnék nyomni egy pont ugyanilyet.

    VálaszTörlés
  3. Én már most nem futok, itt hideg van hozzá. Vagyis annyira nem hideg, de fú a szél egyfolytában. Meg esik. Vagy a kettő együtt:) I love Scotland:) De a kajád akkor is falnám:D

    VálaszTörlés
  4. én akkor is a pihi mellett vagyok, amíg el nem múlik, minek kockáztatni, hogy rosszabb lesz?

    rákattintottam két blogra, egyik receptes, másik a tied... azt hittem, a receptest olvastam, nehezen esett le, hogy ez te vagy áááááááá, már néztem ki a fejemből :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olyan nehéz pihenni, annyira futós idő van... és azt már el sem merem mondani, hogy volt a napokban olyan is, hogy reggel mentem egy kört, este kimentem a levegőre és megfordult a fejemben, hogy futni kellene...ilyen, amikor az ember rákattan valami nagyon jó dologra!

      Törlés
  5. Tudjátok, ha nincs semmi ötletem, akkor kattintgatok pár képet, olyan rég ettem túrós tésztát, kigondolni, megcsinálni 20 perc volt és milyen örömet adott....nem kell sok, nem kell bonyolult, csak olyan, amit pont kíván az ember.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem most a rakott krumpli ilyen. Kb. 1 éve nem ettem, és már nagyon kívánom. Nem épp egy diétás étek, de évente egyszer belefér:) És ha valamit nagyon akarok, akkor azt megcsinálom:) A térdedre pedig tényleg ügyelj. Próbáld ki a jégbalzsamot, gyógyszertárban lehet kapni, nekem sokat segített egy pár éve,mikor térdfájós voltam-az aerobic-tól egyébként:S

      Törlés
    2. Hát, kolbász helyett rakj bele valami jobban, alkosd meg a diétás rakott krumplit :)

      Törlés
    3. Az a baj, hogy a krumpli már eleve nem diétás:) De arra gondoltam, hogy kolbász helyett rakok bele valami sovány füstült sonkát, tejföl helyett pedig natúr joghurtot. Így már is kevesebb zsír. Krumpli helyett meg lehetne cukkini, vastagabbra szeletelve...nem is rossz ötlet:)

      Törlés
  6. és a csicsóka? :) az vajon illene a képbe?

    VálaszTörlés