2012. május 13., vasárnap

23

Az eső el akarja mosni épp a napi futós tervemet, pedig úgy ettem már tegnap is, hogy ma menjek, de ne keveset, hanem vagy 23 km-t. De nem baj, kreálok magamnak másik tervet. Egy sokkal jobbat. Amitől kipurcanás-közeli állapotba kerülök. Alkalmazkodom. Nem gond, megszoktam, nem okoz problémát.


Kaptam egy nagyon kedves barátomtól 2 db 5kilós súlyt (23 pusszantás érte). Egybe van öntve gumiból, ma felavattam őket.

*Folytatom tegnapról, mert az az igazság, hogy éjjel, mikor írni szerettem volna, kidőltem.
Szóval gondoltam, hogy megírom első edzésemet velük. Segítségül hívtam Angelocskát, természetesen. Keresgéltem, kutattam, mit ajánl az ilyen kocasúlyzós csajoknak, mint én. Olvasom evezés (súlyzóval? szárazon? :D).....aztán lórúgás?, (ez talán a gyakorlat hatékonyságára utalhat?), összeválogattam egy csokorra valót, ami a bemelegítés után így nézett ki (4 kör):


  1. Bicepsz, állva (8/kör)
  2. Mellső középtartásba emelés (8/kör)
  3. Oldalsó középtartásba emelés (8/kör)
  4. Evezés (15/kör)
  5. Állhoz húzás (15/kör)
  6. Tricepsz fej fölött, 2 kézzel 1 súllyal (8/kör)...ez nem volt jó, mert ehhez a gyakorlathoz túl kicsi(2kg) vagy túl nagy (5 kg) súlyzóim vannak 
Guggolás 100 db, vállamon 10 kilóval (nem kinevetni, még csak ismerkedek autodidakta módon :D).
Jól esett, de lehet még keményíteni rajta(m).

Most nézem, hogy a lórúgás kimaradt, majd legközelebb.... 









1 megjegyzés: