2013. március 4., hétfő

Meg még 15 perc ...nehogymáne...

Ez még mindig ugyanaz a nap, mint a mai.:)

3 kör 50/10

1./10 magas térd-10 mountain climber
2./ 1 lábas fekvő, fenti láb kiemel magasra, behúz mellhez
3./ kitörés ugrás lábcserével
4./ terpesz-zár, 180 fokos fordulattal ugráskor
5./ fekvő, tenyérrel ellentétes oldali váll érint

Lila hagymát eszek vörössel, ma se lesz randi, asszem.:) A felest nem mertem bevállalni, egyedül vagyok a gyerekekkel, bármikor szükség lehet, hogy gyorsan kocsiba szálljunk....








Szelídítettem azért azokon a hagymákon, sült hússal és mozzarellával töltöttem meg óriási hagymákat, betoltam a sütőbe fél órára, plusz a karfiolpüréhez (turmixolt, párolt karfiol, natúr joghurt, só, bors) hozzácsaptam egy másik kajához készült, ám de türelmetlenségből fel nem használt, citromlével lefröcskölt, sózott, nagyon vékonyra szeletelt lilahagyma karikákat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése