2013. március 21., csütörtök

báTHOR...

... voltam és bevállaltam egy saját edzést az MMA-s fiúk mellet. És persze a többi edző fiú mellett. Behúzódtam egy helyre, 2 négyzetméterre és csak a majomlétrára mentem el onnan. Senkit nem zavartam (remélem) és senki nem zavart (ez biztos).

Bemelegítés: ugrókötelezés szabadon.

3 kör:
Húzódzkodás kifelé néző tenyérrel (4)
V felülés (10)
Húzódzkodás magam felé néző tenyérrel (6)
V felülés (10)
Majomlétra
V felülés (10)

fejenállás, zárt páros láb leenged 10, 10, 10
fejenállás, terpeszben leenged 10
közöttük:
toes to bar 3 sima (a V felülések sajnos elintézték a combjaimat)
toes to bar hajlított térddel csuklóhoz 10
toes to bar hajlított térddel mellhez 10

Azért elfáradtam, hazafelé az autóban, csak olyan szavak ugráltak a szemem előtt, hogy báTHOR, THORta (éhes voltam nem kicsit), menTHOR, aztán még egy szó, abból pedig ez a jelenet...:))))báTHOR laTHOL



Nem igazán pörgetett fel a zene edzés közben, de tetszett, dudorásztam...




5 megjegyzés:

  1. nem tudom, mi folyik egy MMA-n egészen pontosan, de azt hiszem, hogy nem tudtak koncentrálni... tuti egyik mindig kihasználta, amíg a másik téged bámul és azidő alatt intézte el :D úgy látom magam előtt a jelenetet! :D

    VálaszTörlés
  2. TÉVEDÉS, dolgoztak keményen , ott nem lehet csak úgy bámulgatni, mert addig kapsz kettőt a gyomrodba (el tudok képzelni rosszabbat is, mint a has), és edző bácsi se piskóta, egy pillanatra sem lankasztotta a figyelmüket!
    Ha fiú lennék, tuti kipróbálnám, ott megkeményednék pár hónap alatt, mint a kő.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. pont így értettem... rád néznek, addig a másiktól kapnak kettőt.. ezt a jelenetet képzeltem el :))))

      Törlés
  3. jó nézegetni őket, nem? :)
    és az erősítő, készségfejlesztő gyakorlataikból lopkodni is lehet.
    persze én pont nem akkor járok, tegnap is voltam, csak du 3 körül.

    VálaszTörlés
  4. nincs nézegetés, MINDENKINEK EDZÉS van :))))))
    (perszehogyjóóóó):)

    elvileg 8-kor megyek ma is

    VálaszTörlés