2012. április 20., péntek

Rehab

Na kérem, ha BR-ék még egy ilyet prezentálnak holnap egy héten belül, akkor rehabilitálom őket. :-)
41 perc alatt csináltam meg, igaz semmiféle eszközt nem vettem igénybe (magyarán könnyített verzsön volt az enyém). Mééééég, ilyeneket szeretnék látni és csinálni!



50 négyütemű (fekvőtámasz nélkül) 20-10-10-10
50 magas térdemelés
50 2 guggol terpeszben, burpee, felugrás térd húzással 10-10-10-10-10
50 ellentétes kéz-láb ugrással csere (olló, 2 csere=1)
50 megemelt plank J láb húz J könyékhez, plank B könyékhez (ez 1) 10-10-10-10-10

Itt tartottam 21 percnél és kb ennyiszer fordult meg a fejemben a HÚÚÚÚ B...MEG kifejezés a lehető legjobb értelemben! :D

50 föld érintéssel terpesz-zár 34-16-----nem látok a szemembe folyó izzadtságtól (erre vártam)!
50 hátra kitörés J lábbal, J láb előre magasba lendít 17-10-10-13
50 felugrás térd húzással 15-10-10-15 (KristonAndreára esküszöm, megtanulom az intim tornát)

Itt voltam 29 percnél és közel a KO-hoz, dehát nehogymááá ne tudjam megcsinálni!.

50 hátra kitörés B lábbal, B láb előre magasba lendít 20-15-15 mennyivel jobban ment erre az oldalra
50 levegőben láb olló, törzs emel, kezek combnál kereszteznek (vagy olyasmi)

500 magas térdemelés kötéllel 160-160-120-100--alkar jajjjjj...kb 6 perc alatt, pihikkel

Ez így együtt 1000! (kicsit több, mert a végén már szétesett a koordinációm kissé, és folyton elakadt a lábam a kötélben)


Bár nem olyan ez a rehab, mint az a rehab, de REHAB! Kár érte!


2 megjegyzés:

  1. Az első, amit észrevettem a videón, hogy két nagy lufi lett a melle helyén... hát tudtam, hogy vannak kitömött felsők, de ez az ugrás picit túlzás :)

    Amúgy tényleg jónak tűnik az edzés, de én félek, hogy térdben odatesz, majd 1-2 hét múlva kipróbálom. Addig is rápihenek a hétfői alternatív konditermi lábedzésre, tűkön ülök, hogy csinálhassam már!

    VálaszTörlés
  2. Sokszor már végig sem nézem a videot, csak a gyakorlatok sorrendjét, leírását, ha nem megy így akkor, rákukkantok a videora is.

    Több gondja lesz még ezekkel a cicikkel, mint amennyi "hasznot":D húz belőlük...bár gondolom belőlem is csak az irigység beszél. Háááááát persze....sajátokról a zsír lecsúszott úgy 15 centit és nincs az a pénz, amiért vágatnám magam, ha nem muszáj (hogy visszakerüljenek). De mindenki maga dönt a saját testéről.

    A guggolások miatt igen, igénybe veszi a térdet, most reggel érzem a combomat kicsit, de nekem az az egyik gyenge pontom (a másik 12 mellett).

    Szép napot, jó utat mára!

    VálaszTörlés