2013. április 29., hétfő

Játssz velem mééééég!

Ezt kérte tőlem újdonsült, 4 éves barátnőm. Ma lettünk barátok a játszótéren. Megismerkedtünk, beszélgettünk, megkérdezte, hogy anyuka vagyok-e. Majd 2 perc múlva kikerekedett szemekkel azt mondta nekem, hogy de anyukák nem lógnak a játékon fejjel lefelé. 
Én meg mondtam, hogy DE. :)
Kérdezte, segítek-e felmászni a rúdra, szóval ma sok átkulcsolóst nem gyakoroltam, de ki bánja? Megbeszéltük a következő közös randit (anyukájával is), egy hét múlva folytatjuk a mászást és a többi temegmered? kezdetű játékot.


Húzódzkodás egymással szemben  2x4 (gyors fel-lassú le)
Húzódzkodás tenyér velem szemben 5,5,8 (gyors fel-gyors le)
Húzódzkodás L tartásban  4, 6
Bicepsz 4x6 (7kg)
Tolódzkodás 3x8 (könnyed jessz!)
Tricepsz 3x8
Fekvő női széles 2x20
Fekvő női normál 2x10
Tárogatás 3x6 (7kg)
Fekve nyomás 3x8 (7kg)


1 megjegyzés: