2013. január 2., szerda

Visszatérünk....

...lassan a régi kerékvágásba. A gyerekek szünidejét kihasználtuk, sokat kirándultunk, együtt voltunk, az edzés háttérbe szorult. Bár még szorulhatna 1-2 hétre emiatt!!!
Mára futást terveztem, aztán meggondoltam, mégsem, kerestem itthon helyet magamnak, elvonultam és leizzasztottam magam.

I.Bemelegítés
20/20x10

1./mountain climber
2./guggolásból felugrás térdhúzással érkezés guggolásba, ugrás 180 fokos fordulattal

(a második felében nem bírtam szuflával, vagyis térdhúzással, csak simán felugrás volt, ez kemény diónak bizonyult :))))


II.rész
30/5x10

1./ PLANK-ben ugrás terpeszbe, zár (2x), felnyom tenyeres PLANK-be, ellentétes kéz láb emel közben
2./dive bomber
3./ fekvőtámasz, J láb B tenyér érint
4./ bicaj hasizom (tarkón a kezek, ellentétes könyök-térd érintés)


III. rész

20 fekvés, törzsemelés, emelt páros láb, tenyérrel talpérintés
20 fekvés, páros láb 90 fokban tol felfelé (lábak végig levegőben, vállak is)
20 fekvés, hajlított térdeket húz mellhez csípőemeléssel (lábak végig a levegőben, törzs a földön)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése