2012. december 31., hétfő

1400 km idén....

...de csak majdnem. 23 km hiányzott, annyit futottam ma és csak annyit, hogy ennyi hiányozzon, mert így akartam, mert így szerettem volna!!!
Kíváncsiságból számolgattam, hogy meddig jutottam volna itthonról, kb 1400 km Isztambul Budapesttől, Hága és Nápoly is, Koppenhága simán belefér, Kijev is még, Athén és az Eiffel torony is! :)















Nem is tudom hol kezdjem, futás közben arról gondolkodtam, hogy miről írjak. Hogy írjak arról, hogy milyen sok minden történt. Hogy nem gondoltam volna magamról, hogy  2 és fél év alatt képes leszek nulláról  felkészülni és idén maratont futni, (köszönöm Zsolti) hogy azt gondoltam, nagyjából elértem a határaimat. Aztán gyorsan hozzágondoltam, hogy fenét, én még akarok határt feszegetni, még akarok megtanulni új dolgokat. Erősödni akarok, elbírni magam könnyedén, még rúdon vigyorogva pörögni :), a barátnőimmel is megismertetni ezt az érzést, még akarok csomó mindent! Dolgozom rajta és már elhiszem, hogy meg tudom csinálni, amit csak a fejembe veszek.


Rékától Karácsonyra marcipánból,
 2 cm a valóságban

Eszméletlen jófej barátaim vannak, teljesen más körből, különböző emberek, régiek és újak, de valami közös bennük. Velem örültek, szomorkodtak, biztattak, hajtottak, segítettek, drukkoltak amikor szükségem volt rá! Köszi MINDENT Gábor, Encsi, Réka!!! 
Aztán ott vannak a Fitt Metalbadi-s csajok!!! Jó, hogy hozzájuk tartozhatok, tanulok folyamatosan sokat tőlük!.

Örömmel fogadtam el Angelocska meghívását, hogy írjak a METÁLOZOTT TESTEK weblapra. Új kihívás, élvezem!




Köszönöm a családomnak a türelmet, hogy elviselik a hóbortjaimat, köszönöm a segítséget, a fotózást és a videózást a kis Drágaságaimnak!:)



CSÍÍÍÍÍZ!!!!!


BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNOK MINDENKINEK!!!



1 megjegyzés: