2013. január 10., csütörtök

Lázas...

... kis betegem van, 2 csillapítás között fél óra volt elejétől a végéig. 

45/5 -össel csináltam,  a gyakorlatok között kötéllel ment magas térdemeléssel hajtás. Rosszul számoltam, azt hittem 12 gyaxim van (de tévedtem), órát eszerint állítottam 2x12-re és mivel szeretem a tigrisüvöltésre befejezni az edzést, hiányzott még 2 kör, így azok is ugribugrik lettek.



24x45/5
  1. 4 ütemű (ami nem ) fekvőtámasz :)
  2. székre fellépés J láb (6ossal), B térd felhúz
  3. székre fellépés B láb (6ossal) J térd felhúz
  4. széken a láb fekvőtámasz, J láb húz mellhez,majd  B láb
  5. 5 magas térd, hasra vág
  6. hegymászás
  7. russian twist
  8. guggolás 6ossal
  9. állásból plank-be 8 tenyereléssel, vissza állásba
  10. plank páros lábbal J bokához ugrik, középre, B-hoz
  11. felülés, váltott láb emelkedik a magasba 
  12. kötéllel magas térdemeléses hajtás




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése