2013. január 22., kedd

Leteszteltem....


.. a mai gyakorlatsort! Képekkel itt:


Mit ne mondjak, több, mint jó volt! Nem is gondoltam, hogy ennyire kemény.

I. rész 12x10/10

1./ terpesz-zár állásban, egyenes törzzsel (10)
2./ terpesz-zár félguggolásban, talajérintéssel (8)

1 perc pihenés

 II. rész 15x50/10

1./ gyakorlat (7,6,6)
guggolás, ugrás tenyeres plank-be,
sétáló fekvőtámasz jobbra (jobb kéz, jobb láb mozdul karhajlítással jobbra),
vissza sétálóval balra,
guggolásba visszaugrás,
felállás, ugrás fel magasba

2./ gyakorlat (8,8,8)
terpeszállás, térdhajlítás (hát egyenes, fenék hátratol, comb vízszintes),
ugrás előre, érkezés  mélyen, terpeszben,
ugrás hátra, érkezés itt is mélyen,
felugrás térdhúzással

3./ gyakorlat (5,5,5)
guggolás, 
haránt jobb oldalra hátra plank-be ugrás, 
vissza guggolásba, 
középre plank-be hátra ugrás, 
fekvőtámasz, 
guggolásba visszaugrás középen, 
haránt bal oldalra plank-be ugrás,
vissza guggolásba ugrás

4./ gyakorlat (5,5,5)
10 magas térdemeléses futás - 10 hegymászás

5. / gyakorlat J+B=1 (16,17,18)
Rákállásban  jobb tenyér érinti bal cipőorrot, váltva

Míg csináltam az edzést, megsült a családnak a zsömi, csak a liszt 20%-át mertem cserélni teljes kiőrlésű tönköly(l....ra) :))))) Bocsi:)))) Gonosz vagyok, nem csináltam 100%  fehérre.... nem vagyok rá képes...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése