2012. augusztus 14., kedd

Megvagyok...

..ám, csak anyukámnál vagyok Pakson és ilyenkor eléggé zsúfolt a program. De tegnap úgy alakítottam a dolgokat, hogy lehetőségem legyen letesztelni unokatestvérem óráját, bementem egy alakformálóra.:D Egy régi baraksuli lett átalakítva konditeremmé egy kis tükrös teremmel. Az államat kerestem, mikor megláttam a termet, csomó gépezet, nem mondom, hogy az ultra modern fajtából, de rég rájöttem, hogy nem érdemes borító alapján ítélni könyvet. Mindehhez hozzá, hogy 3.000 Ft a havi bérlet.... még mindig meglepődöm hogy ha beülök egy kávéra, 200 Ft körül megúszom. De ez akkor már kapucsínó :D

Na de vissza az alakformálóra! Uncsitesó nyomott egy jó kis intervallos edzést, nem mondom, hogy életem legkeményebb edzése volt, kellemesen elfáradtam, másnapra pedig a fenekemben éreztem egy kicsi izomlázat. Tudom miért, mert a comb-fenék párosítást mostanában le szoktam hanyagolni (tudatosan) a futás miatt.








Ma pedig azt gondoltam, hogy végigjárom a versenyvonalat autóval, aztán azt gondoltam, nem autóval, hanem futva és akkor elég lesz csak a fele is a távnak. Így lett ma egy 15 km-es futásom. A2/3-ad része emelkedő volt, ennek egy része alattomos, alig érezhető emelkedő, de a maradék....hát felköthetem a gyatyót, mert az egy dolog, hogy képes vagyok 33 km-t futni, de ez a szintkülönbség nagyon durva lesz. Megvan a kihívás a következő hónapra. Nem baaaaaaj, sőőőőt!!!






Még valami....egy nagyon kedves barátom azt üzente ma nekem, hogy MINDIG KELL A MOSOLY!!!! Kértem, ha elfelejteném, minél gyakrabban emlékeztessen erre!!!

3 megjegyzés:

  1. Nem tudom,milyen elemeket tartalmazott az óra, de ha sok ismétlődő gyakorlatot (pl. guggolások, kitörések), akkor savasodástól is lehet izomlázad. Persze lehet, hogy csak szokatlan gyakorlatok voltak, vagy több azokból, amit szoktál végezni. Nekem a jógától volt a lábamban :D

    Jó, hogy mindig megtaláljuk a magunk kihívásait!!! Haladunk előre!!! :)

    VálaszTörlés
  2. Voltak guggolások is, kitörések is, de ilyeneket már rég nem csináltam, de a futás szépen lelazította.

    Kihívásról jut eszembe, jóga videokat néztem, barátkozom kérem szépen, kell hozzá pár dolog, nyugodt idő, magány, türelem, de de izgat. Még csak nézem, de eljön az idő, mikor majd neki is kezdek.

    VálaszTörlés
  3. én párszor elmentem Angliában és az kicsit haladó volt és fájt a lábam ésatöbbi... nem mondták el, hogy mindenki a maga maximumát érje el, ne feszítse túl magát. Nem mondtak el sok mindent. Utána elmentem Lengyelországban a kondiban párszor jógára és na az nagyon kezdőknek volt. Tetszett, mert mindent meg tudtam csinálni. Utána elővettem pár videót és nem érdekelt, hogy nekem nem megy úgy, mint a nőnek - azóta már kezd hasonlítani, de olyan úgysem leszek sosem. Szépen lassan kell magunkat felfejleszteni. Évekbe is telhet. És idővel már nem csak nyújtás lesz számunkra a jóga, hanem ha megtanulod, akkor nagyon fárasztó kis "gimnasztika" és nagyon sok pozitív hatása van: többek között a testet is acélozza :) végre kezdek egyenesen járni.

    VálaszTörlés