2012. augusztus 12., vasárnap

Az ott kezdődött...

...hogy tegnap este találkoztam a barátaimmal. Egyik közülük, P.(óni) kábé annyira egészség- és mozgásmániás, mint én. Órákig tudunk csacsogni a témában, szoktunk is. Szóval 2 verzióban készített tiramisut, cukros az oldszkúl tiramisu rajongóknak és egy nagy tállal az olyan elvetemülteknek, mint mi magunk vagyunk . Naná, hogy ettem mindkettőből, naná, hogy nem csak egyszer szedtem a tányéromra, naná, hogy hozzáettem minden mást, mert nem vagyok az a fajta, aki megsérti a barátait és nem eszik az általuk készített finomságokból. Csoda, hogy nem hánytam, mint a lakodalmas kutya, de megkaptam a magamét, fájt a gyomrom egész éjjel, de még reggel is. Szerintem több ezer kalória vándorolt a számba tegnap éjjel és nem csak a lájtosabb fajtákból. Reggel felhívtam telefonon, mondtam is Neki, hogy imádom Őt, de ha még egyszer csinál ilyen dolgokat és elhozza a buliba, ahová én is megyek, akkor sarkon fordulok és egyszerűen hazamegyek.

Dél körül kezdett javulni a helyzet, de mart a lelkiismeret furdalás, mint állat, hogy hogy lehetek ennyire agyatlan, hogy nem tudok parancsolni magamnak. A tegnap éjjeli hedonizmusom megtorlást követelt . Főztem, megetettem a családot, elpakoltam, már-már azt gondoltam, hogy leülök pihenni, aztán jött az isteni szikra, elmegyek FUTNI, rám fér. Egy kávét engedélyeztem magamnak, felöltöz, fél GO szelet betöm, gél megy a tatyóba a telefon mellé...ki tudja mennyit bírok... mert ilyen kis optimista leányzó vagyok!!!!



32 és fél ment, igen, nem írtam el. 32 és fél km!!! Az már majdnem 33! 2 óra 50 perc volt az idő. 6 óra alvással nem is rossz!










Tiramisu átkeresztelve TURBÓMISU-vá, reggeli hőzöngés lecsitítva, tehát, szept.15. előtti napon, pénteken, Póni:D készíteni fog nekem egy óriási adag TURBÓMISUT, hogy másnap, mint a szél lefussam a hőn áhított kilómétereimet. Még nem tudja, de majd ledumálom Vele, rendes csaj, meg fogja csinálni a kedvemért!
KÖSZÖNÖM SZÉPEN!






13 megjegyzés:

  1. De jóóóó! Akkor a lelkiismeret furdalásnak semmi nyoma, ugye? :) Nagyon jó vagy Ági, az a fél kilométer meg már semmiség, tudom, hogy menni fog. Turbómisuval hajtott turbóÁgi:)

    VálaszTörlés
  2. Azt tudod, hogy az ilyen GO! szeletek és egyéb edzés előtti falatok kb. olyanok, mintha ennél valami jó tömény cukrosat? Általában glükóz szirup adja azt a sok energiát... plusz aszalt gyümölcsök, ami koncentrált cukor.

    Én gyanítom, hogy rám más hatással lett volna a sok tiramisú és nem bírtam volna 2 lépést sem wc nélkül :P amúgy ma este én is futok, de csak 8 km-t.

    Nagyon ügyes vagy a megtett távval!!

    De azért csak úgy, aggódó módjára: szerintem vissza kéne venned, amíg nem gyógyulsz meg teljesen. Ne hajtsd szét magad. És nem gonoszságból ám.

    És egyél sokat, mert elégettél vagy 2000 kalóriát.

    VálaszTörlés
  3. Igen, egyszer elolvastam, mi van ebben a GO szeletben (jobb lett volna, ha nem teszem :D), de valszeg a tudat, hogy energiát ad....
    A gélt is általában viszem magammal, de haza is hozom.

    A mérleg szerint jó vagyok, a tükör szerint...ott még lehet csiszolni, de nem vészes, eszek sok-sok JÓT.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csiszolni? Mit? Hol? És legfőképp: minek??? :) Nade tényleg mit?? Kíváncsi lennék, hol van még rajtad csiszolni való!

      Törlés
    2. Mindig talál az ember csiszolni valót magán, hisz tudod Te is jól. Az a nem mindegy, hogy mennyire görcsölünk azon, hogy hol tartunk a csiszolásban.
      Mit? Hasat, combot.
      Hol? Hason, combon.
      Minek? Nem is tudom, szeretem a kihívásokat.
      És még ERŐ kell, hogy meg tudjak csinálni dolgokat, amikre vágyom, és ahogy ezt az utat járom, úgy csiszolódok. Nem csak a testem, persze az is tök jó, de a fejem is, az akaratom, a tartásom.

      Törlés
  4. Nagyon ügyeeees, naggggyon jó vagy! :) Csak így tovább! :)

    VálaszTörlés
  5. Nem semmi vagy!:))
    Hadd osszak meg egy örömhírt!!!! Ma életemben először lefutottam a szigetkört!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)))))

    VálaszTörlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  7. Kirááááály vagy Manóka:), látod nem is kellett olyan sokáig várni arra a szigetkörre, SZUPER! Innen (sincs)már nincs megállás!!!!:D

    VálaszTörlés
  8. El se hittem, komolyan! :D 2 hete voltam futni utoljára, amikor először merészkedtem ki a szigetre. Azóta bicóztam "csak", mondjuk viszonylag sokat. Jól kialudtam magam előtte meg kellemes volt az idő is :)
    Vááááááááááááááá:)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kaphatok a blogodhoz egy hozzáférést? Szívesen olvasnám, hogy hogy haladsz a futással. haazagi@gmail.com

      Törlés
  9. :):):) Hát persze, hogy csinálok neked Turbomisut...! Bármilyet, bármennyit,bármikor a szent cél érdekében! :):)
    Iszonyat büszke vagyok Rád!!! (na meg egy picit a tiramisura is, hogy részese lehetett a sikernek... :) )
    Így tovább! ;)
    (Megyek "meghalni" kettlebellre...nekem bezzeg csak egy bio(nak mondott) műzliszelet jutott a boltból, ejj-ejj. :) )

    VálaszTörlés
  10. KÖSZI, drága barátosném!!!! A turbomisut is és MINDENT!

    Jó edzést Neked, nemsoká én is indulok, tesztelem az uncsitesót, hogy milyen OKJ-s edző faragódott belőle:)))

    VálaszTörlés