2012. december 28., péntek

Nincs mese...

...ma mindenképp edzek. Tegnap hagyományos karácsonyi dorbéz a barátaimmal, több napja kevés alvás, ma napközben családozás, de most már nincs kifogás....Az első gondolatom az volt, hogy elmegyek futni, de ezt olyan gyorsan felejtettem el, mint amilyen gyorsan az eszembe jutott. Azt viszont elhatároztam, hogy ma nem csinálok húzódzkodós edzést, mert nem hiányzik a negatív élmény, hogy nem megy. Maradt egy gyors kardió, elvonultam fél órára....

Elnéző lévén ma magamhoz, 30 másodperces köröket csináltam. 6 gyakorlatot lezavartam egyhuzamban és itt  volt 1 perc pihenés, ebből ment 3 kör.

 1./Hegymászás (mountain climber)               2./Guggolás (squat)                           3./Fekvőtámasz (push up)




4./PLANK-ben terpeszbe ugrás, vissza         5./ Kitörés ugrás lábcserével                 6./ Russian twist (5kg)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése