2012. december 24., hétfő

Írok pár sort...

....gyorsan írok pár sort, mielőtt a gyerekek az ágyból kikelve látnák, hogy hozzánk szenteste reggelre beugrott az angyalka. Ma én is izgatottan ébredtem, ráfoghatnám, hogy karácsony, de az az igazság, hogy az nem szokott annyira lázba hozni. Remélem minden úgy lesz, ahogy elképzeljük!

Pár napja nem írtam, de az nem jelenti azt, hogy nem is mozogtam, csak a sok egyéb miatt az írásra elfogyott már a szufla.

Futás (9 km) is volt, csövezéssel erősítés is, volt rá példa a napokban, hogy a kettőt váltottam egy edzésen belül, plusz jutott egy autó betolás is egyik estére. Legalább belekóstoltam a crossfittelésbe :)

Volt egy kis forralt borozás ónos esőben kutyasétáltatás közben, ez borította a mézeskalács sütögetést, habár a barátaim szerint nem kellett volna aggódni, hogy nálam még a rénszarvasok is fejen állnak. 


Stresszmentes Karácsonyt mindenkinek!!!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése