2014. március 4., kedd

435432452

6 km hajnali futás.
Nem megy az alvás.
A héten nincs fix, csak próbálok maxolni.
Rendkívül elégedett vagyok.
Chin upból tegnap felhúztam az utolsót is, 10 volt így egyben.
Fekvő 25.
Itt mentális problémák is vannak. Először azon morfondíroztam, hogy csak 20 legyen meg, és nem is ment több.
Ez 0.
A következőnél 15 után elkezdtem, hogy még 10...9...8... így lett 25.
Gond van az emeleten.
Pull up 5.
Nem rossz, hetek maradtak ki az alkarom fájdalma miatt normális húzódzkodás nélkül, nem fejlődött olyan mértékben, mint a chin up.
Majd fog.
Ma csak úgy lézengek, nagyon fáradtnak érzem magam.
Nyújtottam meg húzódzkodtam koncepció nélkül.
Aztán gondoltam egyet, fejenállásból kézenállásba nyomás.
5.
Nem rossz.
7.
És még 5.
Jó! Marhajóóóóóó!!!!
Örülök.
A héten próbálok maxolni, dönteni a saját rekordjaimat.
Aztán következhet a következő.

Zsolti, köszi mindent!!!





2 megjegyzés: