2013. augusztus 4., vasárnap

Nínóóóó!

Tegnap este még volt egy röpke izzasztás. Kár lenne nem leírni, egész jó volt!

4x4 45/15

1.terpeszben rugó felugrás 2x, hasra vág
2.rákban ellentétes kéz-láb érint váltva
3.fekvőtámaszban J tenyérhez lép 2 lábbal, fekvőtámasz karhajlítás nyújtás, másik oldal
4.magas térd emeléssel futás, karok magas tartásban

Határozott izomnehézségem lett a tegnapi két edzéstől, holnap pihenős leszek, majd jól kiregenerálódom magam.


Mára 11 km esti futás, rendőri kísérettel. Kb 5-ször ment el lassítva mellettem egy járőröző autó, biztos vigyázott rám a sötétben, még zebrán is készségesen átengedett, teljesen meghatódtam, már amennyire egy rendőrautó megható tud lenni :).
Pont egy óra alatt jártam meg a 11et, a végére egészen belejöttem, ment volna még pár km, rég éreztem ezt és már nagyon vártam.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése