2013. augusztus 8., csütörtök

A lányokat majd a bozótba csábítom...

Nekikezdtem a takarításnak, hiába szólt zene, így is hamar megúntam, gondoltam, kézen állok párat, hogy legyen valami élvezet is közben.

Néhány falséta után, megnéztem Csák Dániel kézenállást tanító videóját, megláttam ezt a gyakorlatot (a képen), kipróbáltam. Ment. Igaz még csak 1-1 db oldalanként, de még ezen is meglepődtem, mint az ördög.

Aztán persze eszembe jutott Jay és Attila tegnapi videója, amiben egykézen állnak egy fal mentén. Visszanéztem. Ki kell próbálni, bútorokat úgyis mozgatni akartam, takarítok vagy mi a szösz, elhúztam a kanapét, láttam a porcicákat és a nagy üres falat. Motiváció megvolt, porszívó, felmosó és szabad lett a pálya. Állványra került a gép, időzítő bekapcsol, látni akartam, hogy festek.
Ááááá, nagyon boldog vagyok, ma is sikerült valami, amire már rég vártam. Erős lettem. Köszi GÁBOR! :) Folytassuk a munkát!


Várom, hogy 23 fok legyen, hogy mehessek a mai adagomra, 10 km-t tervezek. 7 km lett belőle, a 23 fok meg csak álom, 32 volt. Este 9kor. És ez nem vicc.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése