2013. július 13., szombat

Mumus-e még?

Pull up: 8,6,6,6
Fűrész: 3x8 (2x7 kg)
Vízszintes húzás:3x13 (ez is könnyed volt, máskor a 10et is nyögöm)

Oldalra emelés:3x8 (2x5kg)
Magastartásba emelés: 3x8 (2x7kg)

Falnál kézenállásban karhajlítás nyújtás

Alkar állás
Macskanyúzás, próbálom egyenesíteni a görbe hátamat, a tegnapi fotón láttam, hogy nem úgy kellene

Még kicsit mumus!


Párszor ment fönt a hegyen. 

Mert sportcipőben könnyű.

Meg nem egyenes talajon is könnyű.

Meg egyébként is ez csak egy nyamvadék egylábas....

DE ezt én csináltam, az én egylábasom!

A mumusom, ami még mindig mumus, csak már nem annyira, mint régebben.



5 megjegyzés:

  1. Szóval titokban gyakoroltál:)
    Gratulálok!
    Nem látszik mumusnak, hanem könnyednek és szépnek!

    VálaszTörlés
  2. Flóra, tudod mi a durva? NEM gyakoroltam, semmit, csalóka, tényleg nem tudom vízszintes talajon megcsinálni. :)

    VálaszTörlés
  3. Szia,

    lehet, hogy kellene. :) Cipőben és domboldalon tényleg könnyebb. Ami még érdekes, ha homokban csinálod, akár egyenes talajon is. Próba! De azért szép ez. Bár ki tudnám így nyújtani a lábam. :)

    - Zsóti

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor legközelebbi játszótéri mókánál homokos egylábas seggreesés! :)

      Törlés