2013. május 14., kedd

10 kör...

...lépcsőfutás. A hely a közelben van, erre sétálunk a suliba reggelente, kiveri a szememet, miért nem csináltam eddig???? Nem is értem.
Aztán haza kocogtam, bringára pattantam és meg sem álltam a tanösvényes húzódzkodókig. Kedvenc kelepelős helyemen egy fiatal fiú nyomta az egykezes húzásokat. Meglepődött, hogy ismerem a fegyencedzést. Miért olyan szokatlan ez? Tök népszerű lett az utóbbi időkben.

Aztán pár kelep és lábemelés után tovább mentem, kitaláltam, hogy ma street pole-ozni fogok. A játszótérről elmentek már esti körökre a gyerekek, egyedül voltam és gyakoroltam sok mindent.


Aztán haza. A bringaköröm a szokásos 10km-es futókörömön ment. Nem sok, viszont van benne emelkedő és a bringám legnagyobb ellenállásán mentem végig.
Ennyi mára. Combom remélem megköszönte.
Mindezek előtt itthoni "elvana gyerekha játszik" műsor volt. 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése