2012. október 31., szerda

Buli...



...van, volt ma este a Vörösmarty téren. Mire kettőt számoltam, a csajaim véres macskákká pingálták magukat itthon, sötétbe öltöztek és keresték a szekrényben az én szerkómat. :).
A mai mozgásom "más mozgás" címkét kapja, country zenére roptunk mi hárman együtt. Csak egy képet csináltam, mert nem akartam lemaradni a közös táncról, élveztük eszméletlenül. 



Csámborogtunk, töklámpásokat nézegettünk, forralt bor illatot szimatoltunk, közben szellemek kergettek bennünket, mi pedig seprűs boszorkákat kerülgettünk
Nem voltam odáig az ötlettől elsőre, de jobbnak találtam, mint az eredetit, a házalást. :). Végül örültem, hogy elmentünk, hangulatos volt nagyon.

Elmaradhatatlan a 3as kép :)
Elnézést a rossz képekért (most is), nem készültem rendes géppel, pedig nem ártott volna. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése