2012. október 13., szombat

Adok....

...Nektek egy jó tanácsot, fogadjátok meg szépen, én is csak nemrég óta tudom.

BETEGEN NE FUSSATOK MARATONT!

Ezt kiegészíteném. Nemhogy maratont, de 1500 métert se. Kivéve, ha a gyereknek kell, mert
A GYEREK MINDIG  AZ ELSŐ!!!!

Éjjel 1 magasságban lefeküdtem aludni, aztán arra ébredtem nem sokkal utána, hogy fáj mindenem, fejem, gyomrom, végtagjaim, iszonyú hányinger körözött a torkomnál, a gyomromban háború dúlt. Fáztam a zsákomban, az pedig nagyon nem jó jel. Alig aludtam, sasszéztam egész éjjel ágy és klotyó között.

Reggel fél 8-kor még nagyon fontolgattam, hogy nem kell nekem az a futás, máskor reggel tépem a hűtőt,  kaja kell, kávé kell, most meg megéreztem az illatát és fordult a gyomrom, a kajának még a gondolata is olyan hányhatnékot váltott ki belőlem, hogy ihajjj.

Viszont a nagylányom annyira várta, hogy végre az Ő osztályának fussak, megígértem korábban, tehát  összekapartam magam, vettem egy zuhanyt és lefutottam. A táv vége felé már zsibbadt a tarkóm, dőlt rólam a víz. Nem volt baj, hogy láttam a CÉL feliratot.


Na, és akkor a mai nyereményem, trátátátááááá, egy fitnessz terem belépő szaunával.

Még a végén kondiba megyek.....:D




2 megjegyzés: