2014. augusztus 25., hétfő

Nyúldombi torna

Zsoltival, Flórával, Jajjjal, Samuval, Annával, Edinával.

Kérsz vizet?-- ez Jajj legújabb csajozós dumája. Mondjuk nálam bejönne. :)

Alapos bemelegítés Zsolti módra - ami egy gyengébb napomon az egész edzésem is lehetne akár.
Átmozgatás fejtől lábig, körzések, törpejárás, óriásjárás.


Csoportos munka, Anna oldal, Flóra oldal, egyik aktívan dolgozik, másik addig tart. Vagy pihen.


  1. Guggolás. Javítás. Moss fogat behúzott lábujjakkal. 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10-9-8-7-6-5-4-3-2-1
  2. Térdhúzás mellhez fekvésben, addig a másik oldal tartja 10 centin. 5-10-15-10-5
  3. Fekvőtámasz 1-2-3-4-5-6-5-4-3-2-1
  4. Tolonc, amennyit tudsz, annál kettővel kevesebbet. 3 körben. Azt hittem csak párat tudok, aztán meglepődtem, 6-nál még teljesen jó voltam. Tök rég edzettem rá célzottan. Szeretem az ilyen meglepiket.
  5. Húzódzkodás, csinápoltam, nem akartam beégni
  6. Talicska a dombra 
  7. Társcipelés a dombra
  8. Állatjárások a dombra
  9. A végére egy 5 körös fárasztó (10 guggolás-futás-10 fekvő)
  10. Biztos csomó mindent kihagytam.
Egy kis önvédelmi továbbképzés, nyújtás, hülyéskedés, röhögés.
A rúdnál Samu muszkliápot tanított az érdeklődőknek, volt még sztítpól, rúd nélkül, fával, táblával.
Súlymellénnyel is kipróbálták magukat a srácok.

Mára pedig a hátam és a combjaim kellemes fáradtságot jeleznek, olyat, ami pont jó, nem fáj, csak minden mozdulatra eszembe juttatja, hogy milyen frankó edzésem volt tegnap is.

Nagyon szépen köszönöm Zsolti!
Flórának pedig a képeket.

Király volt!!! Várom a következőt!





4 megjegyzés:

  1. Na megnézem legközelebb, hogy az önvédelemből mire emlékeztek, aki valamit elfelejt annak 20 fekvő támasz és 5 kézzel varott karate ruha (De minőségi legyen az a varrás :D )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az önvédelmet rutinra fejlesztjük Edinával. :)

      Törlés
  2. Bizony jó volt! :) Találkozzunk a következő ilyen megmozduláson ;)

    VálaszTörlés