2014. május 15., csütörtök

Ha azt mondom...

...egy hete nem jutok levegőhöz, akkor nem járok messze az igazságtól.
Sűrű.
Edzés egy szál se Fegyenctali óta.
Pedig a fejemben azóta motoszkál, hogy mit akarok kipróbálni.
Dúdolgatok vasárnap óta.
Kitaláltam, hogy ez a szellis dal jó lesz nekem fekvőkhöz is.
mit nekem frontlever...röhögve :D
Keresem a zenét, erre kiderül, hogy nem is én találtam ki. :D

  1. 1:19
  2. 2:15-2:45 (30 mp)
  3. 3:05-25 (20 mp)
Kemény, de jó lenne hetente 1szer megcsinálni.
Ez lehetne egy ultra rövid edzés.

Nyomtam egy ripítet és jött guggolással is.
Meg pár kézenállásba nyomit.

Ja és Primal Move bemelegítést kerestem és találtam és csináltam.
Állat.
Munkahelyen vártam a nyomtatóra és azt vettem észre, hogy az ujjbegyeimmel érintgetem a tenyérpárnámat.
Vannak fertőző dolgok, na.
Asszem kicsit hatása alatt maradtam a vasárnapnak.

itt még nem kapaszkodom lábbal
 Rájöttem, hogy ezt a falmászást úgy kelett volna csinálni, hogy taktaktaktaktak, gyorsan.
Csak akkor sanszos, hogy nem tömöm be a likat. :D

Timi, Flóra, Angi, Jajj ezer köszönet a képekért és a videóért!!!

2 megjegyzés:

  1. Ági!!! Épp ma kerestem programot, mert van egy dallam a fejemben és le akarom írni. Pont azért, hogy megkérdezzek másokat, én találtam-e ki :D
    Egy a hullámhossz :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óóóóó, a dallamot nem én találtam ki, hanem ezt dudoltam vasárnap óta: http://www.youtube.com/watch?v=VAEz6vg3a8E

      Ha megvan a program, írd le a dallamot, megmondom, Te találtad-e ki. :D

      Törlés