2013. november 9., szombat

Strigula

 2 x fejenállásból kézenállásba nyomás
10 x fekvő
1 pohár víz

IIII

4 ilyen kör volt zárt ajtók mögött délután az irodában és az utolsó most éjjel fél 12-kor.

Ma volt egy kis elbeszélgetés este a főnökkel (hogy hogy érzem magam meg hasonlók), a végén mondtam neki, hogy időprésen lévén elkezdtem az irodai edzést. Felcsillant a szeme, hogy nahogy. Mondtam neki, hogy így pl. ahogy ma is és elmeséltem, mi volt a mai adag. Azt kérdezte, b.meg Ági, ki tudod nyomni a saját súlyod? Én meg mondtam, hogy most csak a harmad annyiszor annak, amennyiszer szeretném, de lesz ez még így se. Karácsonyra  sokkal többször menni fog, mint amennyit ma el tudok képzelni.
Egy zuhanyzó kellene és megoldanék mindent az egy óra ebédszünetben.
Így is megoldok.
Rugalmasság kérdése.

1 megjegyzés:

  1. Megfogalmazni nem tudom, mekkora királyság ez a poszt és ami (aki) mögötte van. :)))

    VálaszTörlés