2012. július 21., szombat

Tegnap...

...ment első nekifutásra egy rövid 6 km, mára 8-at terveztem, de 11 lett belőle, jessssz!!!!


Ma este még szorítottam fél órát magamra, csináltam egy átmozgatós edzésecskét (tényleg pici, de nekem már volt ma 11 km futi, és holnap is van nap---amikor újra futni szeretnék, olyan, mintha mentegetőznék, pedig nem :), beállítottam az órámat 20 körre 50/10-re.

Ebből ment 4 kör ma:

1./ 5 guggolás felugrással & 10 magas térd
2./ fekvőtámasz, has alatt ellentétes kéz-láb érintés
3./ hanyattfekvés, páros lábemelés 90 fokban felfelé,majd láb leenged, lebegőülés
4./ állás, 5 db láb lendít ellentétes tenyérbe
5./ plank tartva

Az időhiányosoknak ez egy kis pipec fél óra (bemelegítés, nyújtás 5-5 perc plusz 20 a mozgolódás), utána garantált a jó érzes a nap hátralévő részében.


Menni kellene aludni, mert holnap is nap van, reggel vár a csukám, együtt gyűjtjük a kilométereket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése