2012. július 25., szerda

Edzőtársai...

...ha vannak az embernek, akkor nagy mázlista. Én is közéjük tartozom. A két csajom nyomta a tempót nekem 7 km-en keresztül bringával, csak kapkodtam a levegőt, hogy ne maradjak le. Furcsa zene nélkül futni, a gondolataimat sem tudom elengedni, mert figyelnem kell rájuk, a forgalomra, de nem baj, jöjjenek csak velem, lássák, hogy én is megdolgozom nap mint nap az edzettségemért.

Az utolsó pár száz méterben volt néhány sprint is, a sulinál megálltunk kicsit húzódzkodni, itthon ment 3 kör a következőkből (nem vagyok elégedett a hasammal, broááááááf, dehát vagy eszek és futok, vagy nem eszek és elfogadhatóbb a hasizmom).



10 lebegőülés (láb mindvégig a levegőben)
10 hanyatt fekvésben talptolás fenékemeléssel
10 hanyatt fekvésben fül melletti karral törzsemelés (lassan 2 ütemre)
10 J oldalra fekvés, törzs és lábak emelkednek egy időben
10 B oldalra fekvés, törzs és lábak emelkednek egy időben

Épphogycsak hazaértünk az égszakadás előtt, éreztem, hogy készülődik valami, mert fullasztóan nehéz volt a levegő egész edzés közben.



Ebéd gombapörkölt csirkével, barna rizs, ubi



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése