2012. július 22., vasárnap

Szép az élet...

... azt mondom én....






Egy guszta, színes, friss gyümisali....





.






Délután egy szimpla (édesítetlen), habos, jeges kávé.... kakaóporral a tetején, mert így szeretem!




Egy kis kényeztetés (a kérdés, hogy ki kényeztet kit???)....










Már azt gondoltam, hogy nem jutok el futni, reggel későn ébredtem (így jár aki hajnalig netezik), gondoltam sebaj, akkor majd este. Mire eljött az idő, eljött a rossz idő. Elszontyolodtam kicsit (pláne, hogy az volt a tervünk a lányokkal, hogy egy rövid távon elkísérnek, velem futnak), majd mégis felvettem a csukámat és milyen jól tettem!!!!! 
13 km-re sikerült, kicsivel több volt, mint egy óra. Kevés ember az utcákon a barátságtalan idő miatt, könnyed 12 km, az utolsó bő 1 km-t pedig meghúztam, hogy kilépjek végre a komfortzónámból.:D

Mi más koronázhatná meg a napomat, mint egy Király és a barátja, ha együtt zenél....








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése