2014. január 26., vasárnap

Senki se menekül

11 km futás.
Ezen a télen ez az első futás mínuszban. 
Az út harmadáig az járt a fejemben, hogy teljesen biztos vagyok a fagyhalálomban, egy plusz réteg ellenére is iszonyúan fáztam, legjobban az ujjaim, hiába volt pulcsiba behúzott kesztyűs kézfej, hiába az ökölbe szorítás, mozgatás. 
Aztán egyszer csak már nem fázott. 
Semmim. 
Nemsoká haza is értem.:)

Végre valahára a karom visszaengedett a napi kihívásomhoz. 
Nem gondoltam a január elején, hogy ennyire ragaszkodni fogok hozzá.
Tévedtem.
Még óvatos vagyok, a fekvőket is több részletben csináltam, mint szeretném és a húzódzkodások és még csak 3/4-ig leengedett chin up-ok. 
De én ennek is nagyon örültem ma.

25 pár kitörés 
25 fekvő (5x5)
13 chin up (4,4,5)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése