2014. február 8., szombat

Színtiszta kényeztetés

39 pár kitörés
39 fekvő
20 chin up
2:3:4 perc guggolás, egyre jobban megy, folytatom. Csináltam képet és tanulságos, hogy mennyire nem úgy néz ki, mint kellene (mint másoknak) és mennyire szenvedek vele. De nem baj. Megnézem, mi lesz belőle!


Délelőtt 10 km futás.


Előtte éjjel 10 óra alvás.

Nem hiszem el, hogy mennyit dob rajtam egy kis pihenés, egy kis mozgás.

Délelőtt palacsinta gyártás és tiramisu alap prototípus készítés.

A kényeztetést ma megérdemeltem. Ma is!!!

Valakinél van az egyik kedvenc filmem, többé nem adok senkinek kölcsön semmit, ááááááá! 






2 megjegyzés:

  1. Köszi a receptet!
    Nekem gesztenyelisztem van. Stevia helyett javaslom az eritritet, ha véletlenül túladagolod, nem lesz mellékíze... csak finom édes :)
    A guggolás - hol a fotó, hogy megállapítsuk, hogy csak gondolod, hogy nem jó? :)

    VálaszTörlés
  2. van fotó... ha szeretnél agyat eldobni :D

    VálaszTörlés